Powered by Smartsupp

Strona główna > Oferta

Oferta

Ładowarka przegubowa Schaffer 2630

Opis

Schäffer 2630 to kompaktowa ładowarka o imponującej mocy 18,5 kW (25 KM). Podobnie jak model 2628, wyposażono ją w napęd wysokociśnieniowy.

Specyfikacja techniczna

Parametr Wartość Uwagi
Masa operacyjna 2,100 kg/2,300 kg wartość z kabiną
Prędkość jazdy 20 km/h
Długość z łyżką 3,695 mm
Szerokość (patrz załącznik koła) 1,020 – 1,300 mm
Wysokość z dachem 2,190 mm
Wysokość z kabiną 2,140 mm
Promień skrętu 1,020 mm
Wys. podnoszenia (punkt obrotu łyżki; standard/opcja) 2,880 mm/3,110 mm
Maks. siła podnoszenia 1,700 kg
Obciążenie destabilizujące na wprost (paleciak)* 895 – 1,124 kg zgodnie z ISO 8313 (ramię na wprost)
Obciążenie destabilizujące na wprost (łyżka)* 1,110 – 1,381 kg zgodnie z ISO 8313 (ramię na wprost)

Cechy

Schäffer 2630 to kompaktowa ładowarka o imponującej mocy 18,5 kW (25 KM). Podobnie jak model 2628, wyposażono ją w napęd wysokociśnieniowy.

 

Nowością w modelu 2630 jest elektroniczna kontrola napędu (jazdy) SPT, oraz mocniejszy silnik Kubota o pojemności 1,7 l i wysokim momencie obrotowym. Dzięki temu możliwe jest zredukowanie obrotów silnika o 27% przy pełnej mocy, co obniża poziom hałasu i zmniejsza zużycie paliwa o 10%, mimo że ładowarki Schäffer są już bardzo oszczędne. Podobnie jak model 2628, Schäffer 2630 działa przy wysokim ciśnieniu układu napędowego wynoszącym 510 bar, co, przy mniejszej ilości oleju, zwiększa wydajność i oszczędność eksploatacyjną. Ładowarka może bez problemu osiągać prędkość 20 km/h.

 

Napęd ładowarki wspomagany jest wałem Kardana, który napędza nowe oryginalne 6-śrubowe osie Schäffer. Wydajność i komfort jazdy zapewniają dwa systemy: SPT (elektroniczny system dobierający obroty silnika spalinowego do wykonywanej pracy) oraz HTF (automatyczna regulacja siły napędu/trakcji).

 

HTF, czyli „High Traction Force,” to system automatycznej regulacji siły napędu. Silnik hydrauliczny dostosowuje się do obciążenia podczas pracy, eliminując potrzebę ręcznego przełączania biegów. HTF pozwala ładowarce utrzymać maksymalną siłę ciągu nawet przy dużej prędkości. System opiera się na zaawansowanych hydromotorach, które automatycznie dostosowują siłę napędu w zależności od trakcji. Jest to szczególnie przydatne przy pokonywaniu wzniesień, ponieważ operator nie musi zmieniać biegu. System HTF automatycznie zwiększa siłę napędu podczas załadunku lub wjazdu na trudny teren, bez konieczności interwencji operatora.

 

Dzięki temu większość prac można wykonać na szybkim biegu, co zwiększa komfort jazdy i przyspiesza pracę. System HTF jest standardem w modelach 2630, 2630 SLT, 3630, 3650, 3650 SLT oraz 4670.

Wyposażenie seryjne:

 

  • 3-cyl. silnik Kubota diesel Kubota D1703-M-Di, 18.5 kW (25 KM)
  • Najwyższy moment obrotowy w związku
  • Hydrostatyczny napęd na 4 koła z wałem Kardana i kontrolą sterowania
  • Wysokociśnieniowy napęd HD-plus
  • Koła 10.0/75-15.3 AS, offset +40 zawierające odwracalne felgi
  • HTF (High Traction Force)
  • SPT (Schäffer Power Transmission)
  • Hydrauliczny szybki bieg 20 km/h
  • Oryginalne osie Schaffer
  • Chłodnica zintegrowana
  • Bezobsługowy hamulec wielotarczowy, hamulec roboczy i parkingowy
  • Bezobsługowy przegub środkowy
  • Uchylne drzwi – boczne ramki bezpieczeństwa
  • Światła robocze LED na wersji z dachem ochronnym: 1 x na ramieniu; wersja z kabiną: 2 x z przodu, 1 x z tyłu
  • Automatyczne poziomowanie narzędzi
  • Hydraulika robocza standard / opcja: 37 / 42 l/min.
  • Kolumna kierownicza regulowana
  • Licznik godzin, kontrolka paliwa, czujnik temperatury
  • Przeciwwaga tylna końcowa
  • Czujnik obecności operatora w siedzeniu
  • Głowica SWH z hydraulicznym mocowaniem narzędzi

Jeszcze więcej funkcji

Poznaj inne maszyny marki