SERIA T 155 – 271 KM
Ciągniki serii T charakteryzuje się doskonałymi parametrami trakcyjnymi i przyczepnością dzięki dużemu rozstawowi osi i rozkładowi masy w stosunku 40/60 %. Odlewana rama ładowacza czołowego jest w pełni zintegrowana z konstrukcją ciągnika. Zintegrowany przedni TUZ oferuje najwyższy udźwig na rynku, wynoszący 51kN, a podnośnik tylny 95 kN. Unikalna wysokośc podnoszenia, wynosząca 890 mm, ułatwia pracę maszynami rolniczymi. Ciągnik Valtra serii T może być wyposażony w trzyzakresowy, elektrycznie sterowany WOM lub WOM z dwoma zakresami obrotów i obrotami zależnymi.
Dzięki wynoszącemu 2995 mm rozstawowi osi ciągnik serii T zapewnia dobrą stabilność i pewną jazdę. Ten ciągnik osoga ponadto nowy poziom zwrotności, przy promieniu skrętu wynoszącym zaledwie 5,25 metra, dzięki zastosowaniu wąskiej konstrukcji silnika, zintegrowanego przedniego podnośnika i przedniego WOM. Zastosowana konstrukcja ramy umożliwiła nam zaprojektowanie pokrywy silnika w sposób poprawiający widoczność. Chociaż ciągnik serii T ma wysoki prześwit wynoszący 60 cm, kabina jest osadzona nisko, dzięki czemu jet to najbardziej kompaktowy 6-cylindrowy ciągnik na rynku.
TYP | T144 Active | T144 Direct | T144 HiTech 5 | T144 Versu | T154 Active | T154 Direct | T154 HiTech 5 | T154 Versu | T174e Active | T174e Direct | T174e HiTech 5 | T174e Versu | T194 Active | T194 Direct | T194 HiTech 5 | T194 Versu | T214 Active | T214 Direct | T214 HiTech 5 | T214 Versu | T234 Active | T234 HiTech 5 | T234 Versu | T254 Active | T254 HiTech 5 | T254 Versu |
Silnik | ||||||||||||||||||||||||||
Typ silnika | 66AWF | 66AWF | 66AWF | 66AWF | 66AWF | 66AWF | 66AWF | 66AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF | 74AWF |
Liczba cylindrów | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
Pojemność (l) | 6,6 | 6,6 | 6,6 | 6,6 | 6,6 | 6,6 | 6,6 | 6,6 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 | 7,4 |
Moc kW / KM / rpm (ISO 14396) | ||||||||||||||||||||||||||
Maks. moc, kW/hp/rpm * | 114/155/1900 | 114/155/1900 | 114/155/1900 | 114/155/1900 | 121/165/1900 | 121/165/1900 | 121/165/1900 | 121/165/1900 | 129/175/1900 (standard) or 129/175/1700 (eco) | 129/175/1900 (standard) or 129/175/1700 (eco) | 129/175/1900 (standard) or 129/175/1700 (eco) | 129/175/1900 (standard) or 129/175/1700 (eco) | 143,5/195/1900 | 143,5/195/1900 | 143,5/195/1900 | 143,5/195/1900 | 158/215/1900 | 158/215/1900 | 158/215/1900 | 158/215/1900 | 162/220/1900 | 162/220/1900 | 162/220/1900 | 173/235/1900 | 173/235/1900 | 162/220/1900 |
Maks. moc przy zwiększeniu mocy, kW/hp/rpm * | 125/170/1900 | 125/170/1900 | 125/170/1900 | 125/170/1900 | 132/180/1900 | 132/180/1900 | 132/180/1900 | 132/180/1900 | 140/190/1900 (standard) or 140/190/1700 (eco) | 140/190/1900 (standard) or 140/190/1700 (eco) | 140/190/1900 (standard) or 140/190/1700 (eco) | 140/190/1900 (standard) or 140/190/1700 (eco) | 154,5/210/1900 | 154,5/210/1900 | 154,5/210/1900 | 154,5/210/1900 | 169/230/1900 | 169/230/1900 | 169/230/1900 | 169/230/1900 | 184/250/1900 | 184/250/1900 | 184/250/1900 | 184/271/1900 | 184/271/1900 | 184/271/1900 |
Moment obrotowy Nm / r | ||||||||||||||||||||||||||
Maks. moment obrotowy | 640/1500 | 640/1500 | 640/1500 | 640/1500 | 680/1500 | 680/1500 | 680/1500 | 680/1500 | 740/1500 or 850/1100 (eco) | 740/1500 or 850/1100 (eco) | 740/1500 or 850/1100 (eco) | 740/1500 or 850/1100 (eco) | 800/1500 | 800/1500 | 800/1500 | 800/1500 | 870/1500 | 870/1500 | 870/1500 | 870/1500 | 900/1500 | 900/1500 | 900/1500 | 930/1500 | 930/1500 | 930/1500 |
Maks. moment obrotowy przy zwiększeniu mocy | 680/1500 | 680/1500 | 680/1500 | 680/1500 | 740/1500 | 740/1500 | 740/1500 | 740/1500 | 780/1500 or 900/1100 (eco) | 780/1500 or 900/1100 (eco) | 780/1500 or 900/1100 (eco) | 780/1500 or 900/1100 (eco) | 870/1500 | 870/1500 | 870/1500 | 870/1500 | 910/1500 | 910/1500 | 910/1500 | 910/1500 | 930/1500 | 930/1500 | 930/1500 | 1000/1500 | 1000/1500 | 1000/1500 |
Przekładnie | ||||||||||||||||||||||||||
Rodzaj przekładni | 5PS | CVT | 5PS | 5PS | 5PS | CVT | 5PS | 5PS | 5PS | CVT | 5PS | 5PS | 5PS | CVT | 5PS | 5PS | 5PS | CVT | 5PS | 5PS | 5PS | 5PS | 5PS | 5PS | 5PS | 5PS |
Jazda przó/tył * | 30+30R | – | 30+30R | 30+30R | 30+30R | – | 30+30R | 30+30R | 30+30R | – | 30+30R | 30+30R | 30+30R | – | 30+30R | 30+30R | 30+30R | – | 30+30R | 30+30R | 30+30R | 30+30R | 30+30R | 30+30R | 30+30R | 30+30R |
Prędkości min.–maks., km/h * | 0,7-53 | 0-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0,7-53 | 0,7-53 |
WOM | ||||||||||||||||||||||||||
Type | 3 Speed | 3 Speed | 3 speed | 3 Speed | 3 Speed | 3 Speed | 3 speed | 3 Speed | 3 Speed | 3 Speed | 3 speed | 3 Speed | 3 Speed | 3 Speed | 3 speed | 3 Speed | 3 Speed | 3 Speed | 3 speed | 3 Speed | 3 Speed | 3 speed | 3 Speed | 3 Speed | 3 speed | 3 Speed |
540 / rpm | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 | 1890 |
540E / rpm | 1522 | 1522 | 1522 | 1897 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 | 1522 |
1000 / rpm | 1897 | 1897 | 1897 | 1522 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 | 1897 |
1000E / rpm | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 | 1677 |
Przód 1000/rpm ** | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 | 1900 |
Prędkość jazdy | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option |
Hydraulika | ||||||||||||||||||||||||||
Typ | LSMCV | LSECV | OSMCV | LSECV | LSMCV | LSECV | OSMCV | LSECV | LSMCV | LSECV | OSMCV | LSECV | LSMCV | LSECV | OSMCV | LSECV | LSMCV | LSECV | OSMCV | LSECV | LSMCV | OSMCV | LSECV | LSMCV | OSMCV | LSECV |
Maks. wydajność pompy l/min (opcjonalna) | 115 (160) | 115 (160) | 73 (90) | 115 (160) | 115 (160) | 115 (160) | 73 (90) | 115 (160) | 115 (160) | 115 (160) | 73 (90) | 115 (160) | 115 (160) | 115 (160) | 73 (90) | 115 (160) | 115 (160) | 115 (160) | 73 (90) | 115 (160) | 115 (160) | 73 (90) | 115 (160) | 115 (160) | 73 (90) | 115 (160) |
Maks. Ilość sekcji hydraulicznych – tył ** | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 |
Maks. Ilość sekcji hydraulicznych – przód ** | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 3 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 | 2,3,4 |
ilość oleju do wykorzystania przez maszyny towarzyszące | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 |
Tylny podnośnik (AutoControl) | ||||||||||||||||||||||||||
Maks. udźwig na końcach połączeń, kN | 78/95 | 78/95 | 78 | 78/95 | 78/95 | 78/95 | 78 | 81/95 | 78/95 | 78/95 | 78 | 78/95 | 78/95 | 78/95 | 78 | 78/95 | 78/95 | 78/95 | 78 | 78/95 | 78/95 | 78 | 78/95 | 78/95 | 78 | 78/95 |
Maks. zakres unoszenia mm | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 | 868 |
Kontrola poślizgu | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option | option |
Układ kompensacji obciążeń podczas jazdy | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std | std |
Podnośnik przedni | ||||||||||||||||||||||||||
Typ | Standard | Standard | – | Standard | Standard | Standard | – | Standard | Standard | Standard | – | Standard | Standard | Standard | – | Standard | Standard | Standard | – | Standard | Standard | – | Standard | Standard | – | Standard |
Max. lift range, mm | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 | 870 |
Maks. udźwig na końcach ramion podnośnika, kN | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 | 51 |
Hamulce | ||||||||||||||||||||||||||
Typ hamulca | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM |
Hydrauliczny hamulec postojowy zintegrowany z dźwignią zmiany kierunku jazdy | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard | Standard |
Wagi i wymiary mm | ||||||||||||||||||||||||||
Opony | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 | 600/65R28, 710/70R38 |
Rozstaw osi (mm) | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 | 2995 |
Długość (mm) | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5140 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 | 5800 |
Szerokość (mm) | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 |
Wysokość (mm) | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3085 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 | 3130 |
Kąt skrętu (m) | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 | 5,25 |
Prześwit pod tylną osią | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 560 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 | 600 |
Waga (zbiorniki pełne, kg) | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 | 7300 |
Paliwa | ||||||||||||||||||||||||||
Zbiornik paliwa, stand. l | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 | 380 |
Zbiornik AdBlue, l | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |