Ciągnik VALTRA SERIA A 75 – 135 KM
Lekkie i zwinne ciągniki serii A doskonale nadają się do wszelkiego rodzaju prac gospodarskich. Małe rozmiary, zwarta budowa i zwrotność wyjątkowo sprawdzają się w gospodarstwach zajmujących się zarówno uprawą jak i hodowlą, jak też i w warunkach leśnych oraz miejskich.
TYP | A104 Classic | A104 HiTech | A114 Classic | A114 HiTech | A124 Classic | A124 HiTech | A134 Classic | A134 HiTech | A74 Classic | A74 HiTech | A84 Classic | A84 HiTech | A94 Classic | A94 HiTech |
Silnik | ||||||||||||||
Typ silnika | 44 AWFC | 44 AWFC | 44 AWFC | 44 AWFC | 44 AWFC | 44 AWFC | 44 AWFC | 44 AWFC | 33 AWIC | 33 AWIC | 33 AWFC | 33 AWFC | 33 AWFC | 33 AWFC |
Liczba cylindrów | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Pojemność (l) | 4,4 | 4,4 | 4,4 | 4,4 | 4,4 | 4,4 | 4,4 | 4,4 | 3,3 | 3,3 | 3,3 | 3,3 | 3,3 | 3,3 |
Moc kW / KM / rpm (ISO 14396) | ||||||||||||||
Maks. moc, kW/hp/rpm * | 75/100 | 75/100 | 82/110 | 82/110 | 89/120 | 89/120 | 97/130 | 97/130 | 56/75 | 56/75 | 63/85 | 63/85 | 67/95 | 67/95 |
Maks. moc przy zwiększeniu mocy, kW/hp/rpm * | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Moment obrotowy Nm / r | ||||||||||||||
Maks. moment obrotowy | 410 | 410 | 417 | 417 | 510 | 510 | 540 | 540 | 312 | 312 | 347 | 347 | 355 | 355 |
Maks. moment obrotowy przy zwiększeniu mocy | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Przekładnie | ||||||||||||||
Rodzaj przekładni | Mech Shuttle | Power Shuttle | Mech Shuttle | Power Shuttle | Mech Shuttle | Power Shuttle | Mech Shuttle | Power Shuttle | Mech Shuttle | Power Shuttle | Power Shuttle | Power Shuttle | Mech Shuttle | Power Shuttle |
Jazda przó/tył * | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 |
Prędkości min.–maks., km/h * | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
WOM | ||||||||||||||
Type | Mechanical | Mechanical | Mechanical | Mechanical | Mechanical | Mechanical | Mechanical | Mechanical | Mechanical | Mechanical | Mechanical | Mechanical | Mechanical | Mechanical |
540 / rpm | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
540E / rpm | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
1000 / rpm | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
1000E / rpm | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Przód 1000/rpm ** | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Prędkość jazdy | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Hydraulika | ||||||||||||||
Typ | OSMCV | OSMCV | OSMCV | OSMCV | OSMCV | OSMCV | OSMCV | OSMCV | OSMCV | OSMCV | OSMCV | OSMCV | OSMCV | OSMCV |
Maks. wydajność pompy l/min (opcjonalna) | 57/98 (std with powershuttle) | 98 | 57/98 (std with powershuttle) | 98 | 57 / 98 (std with powershuttle) | 98 | 57 / 98 (std with powershuttle) | 98 | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 |
Maks. Ilość sekcji hydraulicznych – tył ** | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Maks. Ilość sekcji hydraulicznych – przód ** | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
ilość oleju do wykorzystania przez maszyny towarzyszące | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 | 32 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
Tylny podnośnik (AutoControl) | ||||||||||||||
Maks. udźwig na końcach połączeń, kN | 43 | 43 | 43 | 43 | 43 | 43 | 52 | 52 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 |
Maks. zakres unoszenia mm | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Kontrola poślizgu | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Układ kompensacji obciążeń podczas jazdy | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Podnośnik przedni | ||||||||||||||
Typ | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Max. lift range, mm | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Maks. udźwig na końcach ramion podnośnika, kN | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Hamulce | ||||||||||||||
Typ hamulca | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM | HBM |
Hydrauliczny hamulec postojowy zintegrowany z dźwignią zmiany kierunku jazdy | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Wagi i wymiary mm | ||||||||||||||
Opony | 800 / 750 | 800 / 750 | 800 / 750 | 800 / 750 | 825 / 750 | 825 / 750 | 825 / 750 | 825 / 750 | 750 / 700 | 750 / 700 | 750 / 700 | 750 / 700 | 750 / 700 | 750 / 700 |
Rozstaw osi (mm) | 2430 | 2430 | 2430 | 2430 | 2500 | 2500 | 2500 | 2500 | 2250 | 2250 | 2250 | 2250 | 2250 | 2250 |
Długość (mm) | 4357 | 4357 | 4357 | 4357 | 4389 | 4389 | 4389 | 4389 | 4078 | 4078 | 4078 | 4078 | 4078 | 4078 |
Szerokość (mm) | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Wysokość (mm) | 2713 | 2713 | 2713 | 2713 | 2713 | 2713 | 2713 | 2713 | 2664 | 2664 | 2664 | 2664 | 2664 | 2664 |
Kąt skrętu (m) | 4,01 | 4,01 | 4,01 | 4,01 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | 3,72 | 3,72 | 3,72 | 3,72 | 3,72 | 3,72 |
Prześwit pod tylną osią | 437 | 437 | 437 | 437 | 437 | 437 | 437 | 437 | 425 | 425 | 425 | 425 | 425 | 425 |
Waga (zbiorniki pełne, kg) | 4000 | 4000 | 4000 | 4000 | 4500 | 4500 | 4500 | 4500 | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 |
Paliwa | ||||||||||||||
Zbiornik paliwa, stand. l | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Zbiornik AdBlue, l | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – | – |
Wymiary i masy
A= Długość
B= Rozstaw osi
C= Szerokość
D/D1= Wysokość do wierzchołka dachu
E= Prześwit pod przednią osią
Model | Opony tylne | Opony przednie | A, mm | B, mm | C, mm | D, mm | E,mm | Masa, kg |
A72 4WD, 2WD | 16.9R34 | 13.6R24 | 4056/3957 | 2387/2244 | 2173/2137 | 2655/2655 | 454/317 | 3560/3330 |
A82 4WD, 2WD | 16.9R34 | 13.6R24 | 4056/3957 | 2387/2244 | 2175/2175 | 2680/2680 | 457/505 | 3680/3450 |
A92 4WD, 2WD | 16.9R34 | 13.6R24 | 4056/3957 | 2387/2244 | 2175/2175 | 2680/2680 | 457/505 | 3680/3450 |
D1* z kabiną niską wysokość mniejsza o 155 mm