Ładowarki SCHÄFFER serii 4300, 5000, 5300 oraz 9300
Ładowarki uniwersalne, kołowe i teleskopowe o mocy od 14 kW (20 KM) do 154 kW (210 KM). Od 50 lat produkujemy i ulepszamy nasze ładowarki, aby sprostały wszystkim wymaganiom. Jesteśmy dziś jednym z najbardziej innowacyjnych i odnoszących sukcesy producentów na rynku ładowarek uniwersalnych, kołowych i teleskopowych o czym świadczy zadowolenie naszych klientów. Każdego dnia wprowadzamy nowe rozwiązania, wychodzące naprzeciw potrzebom użytkowników. Każda ładowarka Schäffer to wynik wielu lat doświadczeń i nowatorskich rozwiązań. Nasze produkty ustalają standardy w zakresie wyjątkowej niezawodności i bezawaryjności przy obniżonych kosztach eksploatacji przez cały okres użytkowania. Marka Schäffer zapewnia lepsze osiągi, wyższy stopień bezpieczeństwa i komfortową obsługę przez lata.
4350 Z/4360 Z | 5058 Z/ZS | 5370 Z / 5390 Z | 9300 Z | 9330 Z | |
Silnik | 4 cyl. Kubota 37 kW (50 KM) / 4 cyl. Kubota Turbo 44 kW (60 KM) | 4 cyl. Kubota Turbo 44 kW (60 KM) / 4 cyl. Kubota 51 kW (70 KM) | 4 cyl. Kubota 51 kW (70 KM) / 4 cyl. Kubota Turbo 63 kW (86 KM) | 4 cyl. Deutz-Turbo z chłodnica 81 kW (110 KM) | 4 cyl. Deutz-Turbo z chłodnica 96 kW (130 KM) |
Hydraulika układu jezdnego |
hydrostatyczna | hydrostatyczna | hydrostatyczna | hydrostatyczna | hydrostatyczna |
Opony | 11.5/80 – 15.3 AS Opcja I 15.0/55 – 17AS Opcja II 425/55 R17 |
15.0/55 – 17 AS Opcja I 425/55 R17 Opcja II 500/45-20 AS |
15.0/55 – 17 AS Opcja I 500/45-20 AS Opcja II 425/55 R17 |
405/70-20 Opcja I 365/70-R18 MPT Opcja II 550/45-22.5 |
600/40-22.5 |
Hamulec roboczy | hamulec hydrostatyczny/ wielotarczowy w kąpieli olejowej |
hamulec hydrostatyczny/ wielotarczowy w kąpieli olejowej |
hamulec hydrostatyczny/ wielotarczowy w kąpieli olejowej |
hamulec hydrostatyczny/ wielotarczowy w kąpieli olejowej |
hamulec hydrostatyczny/ wielotarczowy w kąpieli olejowej |
Hamulec postojowy | Hamulec wielotarczowy w kąpieli olejowej |
Hamulec wielotarczowy w kąpieli olejowej |
Hamulec wielotarczowy w kąpieli olejowej |
Hamulec wielotarczowy w kąpieli olejowej |
Mechaniczne hamulce bębnowe |
Hydraulika robocza Hydraulika układu kierowniczego |
wydajność pompy: 70 l/min Ciśnienie robocze: 200 bar |
wydajność pompy: 70 l/min Ciśnienie robocze: 200 bar |
wydajność pompy: 70 l/min Ciśnienie robocze: 200 bar |
wydajność pompy: 80 l/min Ciśnienie robocze: 200 bar |
wydajność pompy: 80 l/min Ciśnienie robocze: 200 bar |
Układ kierowniczy | Układ kierowniczy przegubowy, z pełnym wspomaganiem hydraulicznym |
Układ kierowniczy przegubowy, z pełnym wspomaganiem hydraulicznym |
Układ kierowniczy przegubowy, z pełnym wspomaganiem hydraulicznym |
Układ kierowniczy przegubowy, z pełnym wspomaganiem hydraulicznym |
Układ kierowniczy przegubowy, z pełnym wspomaganiem hydraulicznym |
Udźwig | 2400 kg | 2800 kg | 2800 kg/2800 kg | 4200 kg | 4200 kg |
Maksymalne obciążenie przy uniesionej łyżce (pojazd wyprostowany) |
2200 kg | 2400 kg | 2600 kg/2750 kgg | 3800 kg | 4000 kg |
Maksymalne obciążenie przy uniesionej łyżce (pojazd złamany) |
1700 kg | 2100 kg | 2250 kg/2400 kg | 3200 kg | 3400 kg |
Masa robocza | 3.400 kg / 3.520 kg i kabiną | ze sztywnym dachem: 3.920 kg
z kabiną: 4.070 kg |
ze sztywnym dachem:4.150/4.520 kg z kabiną: 4.300/4.670 kg |
z kabiną: 5.550kg / 5.950 kg* | z kabiną: 6.300 kg |